Pályázat

2015. március 02. hétfő, 14:32
Nyomtatás

 

Mándok Város Önkormányzat Képviselő-testülete

a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. 20/A §-a alapján pályázatot hirdet

a Mándoki Városüzemeltetési Intézmény Igazgatói (magasabb vezető)

beosztás ellátására

 

 

 

Közalkalmazotti jogviszony időtartama:

 

Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:

 

Teljes munkaidő

 

A vezetői megbízás időtartama:

 

A vezetői megbízás határozott időre, 2015. május 01-től 2020. április 30-ig szól (5 év)

 

A munkavégzés helye:

 

4644 Mándok Mester u. 32.

 

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

 

A jogszabályban meghatározott magasabb vezető feladatok. Irányítja és ellenőrzi a szerv működését, felelős az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011 (XII. 31.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a Mándoki Városüzemeltetési Intézmény által ellátandó feladatok végrehajtásáért. Gazdasági intézkedéseket hoz, koordinálja és ellenőrzi a gazdasági szervezetben dolgozók munkavégezését. Felelős a jogszabályok által ráruházott, valamint a költségvetési szerv Szervezeti és Működési Szabályzatában részletezett igazgatói feladatok ellátásáért.

 

Illetmények juttatások:

 

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

 

  1. Főiskolai végzettség (közgazdász és/vagy mérnöki szakképesítés)
  2. Vagyonnyilatkozat- tételi eljárás lefolyatatása
  3. Cselekvőképesség
  4. Magyar állampolgárság
  5. Büntetlen előélet

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

  1. Költségvetési szervnél gazdasági, pénzügyi területen szerzett 5-10 éves szakmai tapasztalat
  2. Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
  3. Helyismeret

 

Elvárt kompetenciák:

 

  1. Kiváló szintű problémamegoldó képesség
  2. Kiváló szintű terhelhetőség
  3. Precizitás, pontosság

 

 

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

 

  1. Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
  2. Iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
  3. Az Intézmény tevékenységével összefüggő szakmai vezetői koncepció
  4. Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy megkérésének igazolás
  5. A pályázó Kjt. 20/A § (5 bekezdés szerinti nyilatkozata arról,hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

 

A pályázat betölthetőségének időpontja:

 

A beosztás legkorábban 2015. május 1. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2015. április 05.

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Pekó László polgármester nyújt a 06 45 435 002-es telefonszámon.

 

A pályázat benyújtásának módja:

 

  1. Postai úton a Mándok Város Önkormányzatának címére történő megküldésével (4644 Mándok, Ady E. u. 1). Kérjük a borítékon feltüntetni „Mándoki Városüzemeltetési Intézmény” igazgatói pályázat.
  2. Személyesen Mándok Város Önkormányzata részére, 4644 Mándok, Ady E. u. 1. szám.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

 

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, a pályázatokat bíráló bizottság véleményezi, és a kinevezési jogkör gyakorlója dönt a kiválasztásról.

 

A képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.

 

 

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. április 20.