Mándok Város Önkormányzat Képviselő-testülete
a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. 20/A §-a alapján pályázatot hirdet
a Mándoki Városüzemeltetési Intézmény Igazgatói (magasabb vezető)
beosztás ellátására
Közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2015. május 01-től 2020. április 30-ig szól (5 év)
A munkavégzés helye:
4644 Mándok Mester u. 32.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A jogszabályban meghatározott magasabb vezető feladatok. Irányítja és ellenőrzi a szerv működését, felelős az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011 (XII. 31.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a Mándoki Városüzemeltetési Intézmény által ellátandó feladatok végrehajtásáért. Gazdasági intézkedéseket hoz, koordinálja és ellenőrzi a gazdasági szervezetben dolgozók munkavégezését. Felelős a jogszabályok által ráruházott, valamint a költségvetési szerv Szervezeti és Működési Szabályzatában részletezett igazgatói feladatok ellátásáért.
Illetmények juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskolai végzettség (közgazdász és/vagy mérnöki szakképesítés)
- Vagyonnyilatkozat- tételi eljárás lefolyatatása
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Büntetlen előélet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Költségvetési szervnél gazdasági, pénzügyi területen szerzett 5-10 éves szakmai tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
- Helyismeret
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló szintű problémamegoldó képesség
- Kiváló szintű terhelhetőség
- Precizitás, pontosság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
- Az Intézmény tevékenységével összefüggő szakmai vezetői koncepció
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy megkérésének igazolás
- A pályázó Kjt. 20/A § (5 bekezdés szerinti nyilatkozata arról,hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
A pályázat betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2015. május 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. április 05.
A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Pekó László polgármester nyújt a 06 45 435 002-es telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton a Mándok Város Önkormányzatának címére történő megküldésével (4644 Mándok, Ady E. u. 1). Kérjük a borítékon feltüntetni „Mándoki Városüzemeltetési Intézmény” igazgatói pályázat.
- Személyesen Mándok Város Önkormányzata részére, 4644 Mándok, Ady E. u. 1. szám.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt, a pályázatokat bíráló bizottság véleményezi, és a kinevezési jogkör gyakorlója dönt a kiválasztásról.
A képviselő-testület fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. április 20.
< Előző | Következő > |
---|